Kızlar merhaba 17. Haftamdayım geceleri ellerim çok uyuşuyor uykumdan uyanıyorum ve çok ağrımaya başladı parmaklarım eklemlerim doktor B12 verdi magnezyumds kullanıyorum ama bu durumu böyle erken aylarda yaşayan var mı çözümü var mı gün içinde de ellerimi kullanınca uyuşmaya başlıyor hemen