yenigebeyim Midem bulantıladım oluyordu sabah bugün yok göğüs sızlamalarım da azalmış gibi niye böyle oldu salı günü randevum var. Keseyim görmüştüm ama bebeği daha görmemiştim yaşayan var mı
Fdle yenigebeyim sizde durumlar nasıl bende de böyle bir durum var bugün belirtilerim bıçak gibi kesildi keseyi görmüştüm yarın sabah randevum var sata göre tam 7 haftalık oluyorum yarın kalp atışı için gideceğim farklı bir durumla karşılaşmayada hazırlıklıyım :(