Melike3506 2. Ve 3. Değer aynı yerde verildiyse artmamış canım seni üzmek istemiyorum ama hepimiz için aynı şey geçerli , bazı arkadaşlarımız böyle olayları dramatize ediyor ama gerçekler böyle değil, umudunu yükseltirsen daha çok üzülürsün. sağlıksız ise üzülmeyip hayırlısı neyse o olsun deyip sonlanacağını da bilmemiz gerekiyor. Hakkında hayırlısı olsun 🙏