İlk önce mochi markasını kullandım. Çok memnundum ama 3 ay sonra bozuldu bu nedenle lansinoh aldım. Mochi 30 dkda sağım yapıyor lansinoh 20 dk da ikisininde değişik modları var. Mochi de aynı süt için daha fazla çekim gücünü arttırmanız gerekiyor bu da lansinoha göre daha fazla can acıtıyor. Bu nedenle ben lansinohtan daha memnun kaldım