aybukee10 Lansinoh tekli elektrikli aldım. Bir de manuel almak istiyorum. Philips avent manuel pompayi kullanan varsa yorumları yapabilir mi???
Ftmnnr aybukee10 üstte kalsın diye yazıyorum birde belki şuan yazacağımı yanlışsa biri düzeltir bu.ara çok okuyorum görüyorum manüel ritmik bir şekilde sağım yapmadığı için çok öneren görmedim ama belki tecrübeli annelerden öneren olur birazdan
tomrisinaannesi aybukee10 yeni doğum yaptım elektronik phlips Avent den çok memnunum neredeyse acısız sağım yapıyor
aybukee10 tomrisinaannesi elektrikli olarak lansinoh almıştım ama manuelde almak istiyorum manuelde avent nasıl onu merak ediyorum
tomrisinaannesi aybukee10 Manuel’i de denedim ama mochi nin Manuelinin daha iyi olduğunu düşünüyorum siz sağım yapmasanız bile göğüste durduğu sürece kendi kendine doluyordu kullandığım model yorumlarda da bir çok anne böyle olduğunu yazmıştı yormayan bi model