Gizemmm111 nefsinizi o kadar zorlamayın bence. Yani çok canınız istedikçe canınızın çekmesini giderecek kadar için. Benimde kan değerlerim çok yüksek değil sınırda kahvaltıda bi bardak çay, canım çok istedikçe bi bardak kahve içiyorum günde. Abartmadığınız sürece sorun olmaz