Kızlar selamlar. Çok üzgünüm ve kafam karışık.
32 haftadan beri doğum pozisyonu almıştık, hatta erken doğum riskimiz vardı. Hep haftası ile uyumlu gitti. Şimdi 38+4 deyiz doktor son 2 haftadır kilo alımı durduğunu ve bebeğin de yukarı çıktığını söyledi. 36 da 2800 demişti kilosu, 37 de 2635 gibi dedi yanılma payı olabilir dedi. Dün ki kontrolde de 2500 gibi dedi. Bebek git gide zayıflar mı böyle bir şey olabilir mi? Normalde hep normal doğuma yönlendiren bir kadın, bebeğin 2 haftadır kilo almaması beni endişelendirdi sezeryan için konuşalım dedi. Normal için bu durumda beklemenin manası yok dedi ama kafam çok karıştı. Normal ya da sezeryan olmasının sağlıklı olduktan sonra bir önemi yok ama çok üzüldüm neden kilo almıyor gelişimi mi durdu neyi yanlış yaptım diye içim içimi yiyor dünden beri 🥺
Başına gelen var mı?