K2L ikinci trimesterin sonuna yaklaşıyorum ve bugünkü mom bilgilendirmemi atayım tam üstüne geldi. “Kilosu oldukça artmış olan bebeğiniz, bebeğinizin içinde bulunduğu amniyon sıvısı, plasenta ve rahim ağırlığının oluşturduğu baskı sonucunda, akıntılarınız daha sıvı bir şekilde gelmeye başlayabilir.”
Gebelik boyunca sarı beyaz şeffaf akıntı çok normal gebelik sonuna doğru artış göstermesi de çok normal. Hatta hareketleri güçlenip mesaneye daha sert hareketler yapan bebekten dolayı idrar kaçması bile yaşıyorum damla damla. Hepsi çok normal ilk gebeliğimde de böyleydi