Kbraka Kızlar 2 hafta önce de yazmıştım buraya şiddetli kanamam olmuştu, progestan kullanıyordum geçmişti ancak bu sabah yine kanamam oldu. Acile geldik bebek iyi çok sukur ancak yine de korkuyorum dualarınızı beklerim