Arzu1616 16 haftalık hamileyim gribim Öksürmekten geberiyorum Doktorlar düzgün ilaç da yazmıyor hava almak iyi gelir mi hamileyken kullanmak sakıncalı mı Lütfen yorumlarınızı paylaşın
TwinsAndBeren Arzu1616 evet bronşit hastasıyım ve grip oldum tıkanıyorum sürekli ve 3 gündür kullanıyorum içine serum fizyolojik koyup. Aşırı rahatlatıyor kullanabilirsiniz…
Smileylaylom TwinsAndBeren hamileyken serum fizyolojik için doktorunuz müsade etti mi ? Ben su koyup kullanmıştım makinayı. Eczanede çalışanlar serum fizyolojik vermedi bana. Doktor da sterimar burun spreyi vermişti ya da ondan koyuyordum Nebulazatörün içine
Arzu1616 deletedmom43191 kaç defa acillere gittim hiçbir şey yapmıyorlar Cuma günü göğüs doktoruna gittim öksürük şurupları buraya spreyi falan yazdı işe yaramadı dönüş yapmaları için aradım özel hastane olduğu için dönüşte yapmadılar bana
Arzu1616 Princess_momm başladım ben de bugün bakalım Günde 2 defa kullanmam yeterli Sanırım sabah akşam
TwinsAndBeren Smileylaylom doktoruma sormadım açıkçası çünkü burun tıkanıklığında falan hamileyken serum fizyolojik kullanılabiliyor bebeklere dahi veriliyor zararlı değil diye sormadım ilaç türevi olmadığı için
Arzu1616 Smileylaylom Doktorlar hiçbir şey yapmıyor bana da burun spreyi vermişti hiçbiri bir işe yaramıyor acilde yaramıyor Özele de gittim eczacıma danıştım küçük bebekler bile kullanıyor Normal fizyolojik su serumda takılan bir şey Öyle olsa takılmazdı
Arzu1616 TwinsAndBeren Ben de böyle düşünüyorum zararlı olduğu kesinlikle düşünmüyorum yoksa eczane kabul etmezdi zaten
Birkucukprens1 Arzu1616 sinüzit hastasıyım ilaç kullanamadığım için doktorum qyni çocuğuna yaptığın gibj nebulazatore serum fizyolojik buhar yap demişti çok da rahatlatıyor acıyor burun yollarını hep