Mel-da3 canım korkma gayet normal yerleşme kanaması görüyorsundur ben 12. Haftaya kadar adet olacakmış gibi ağrı çektim bu ağrıların sebebi rahim uzun süre adet görmeye alışkın aynı döneminde kasılma yaşamaya alışkın fakat şu an rahim başka bir şeyle karşı karşıya ne yapacağını şaşırıyor ama kasılmaya devam eder, doktorunuz söyledi mi bilmiyorum ama ilişkiye girmeyin bi müddet kendini de stres etme progestanı düzenli kullan ve asla ağır iş yapma eğilip kalkma