Bence özel hastane ile anlaşın. Bu şekilde anlaşınca hem muayeneler hem doğum hem de doğum sonrası yatış ücreti için çok uygun fiyat almış oluyorsunuz. Ben o şekilde yapmadım kendi jinekoloğuma gitmeye devam ettim. Şuan her seferinde 4700₺ muayene ücreti, doktora verilecek 65.000₺ doğum ücreti, yaklaşık 30.000₺ de hastaneye verilecek doğum-yatış ücreti var. İçinde anestezi/epidural vs ücretleri yok.. Anlayacağınız benim sistem çok pahalıya geliyor 🥲