Busrasisman Arkadaşlar bu durumu yaşayan var mı doktorum kesinlikle şeker yüklemesi testini yaptırmamı söyledi gebelik şekerim olabilirmiş
FtmaGlr Busrasisman Benim doktorum, önemli bir şey olduğunu söylemişti ve yapıldı. sizinde yaptırmanızı öneririm .
1hamle Benimde idrarımda glükoz çıktı ama gebelik şekerim yokmuş endişelenmeyin bir kaç gün açlık tokluk kan şeri baktım evde doktora haber verdim sadece
Elaa12 1hamle benimde bugün 26 haftalığım idrarımda 30 çıktı doktorum sabah aç gel dedi ne yapmam lazım nasıl yol izlemem lazım
Hulu61 Gebelik şekeri olabilir fazla karbonhidrat alımından da olabiliyor demişti doktor ama şekerinize baktormanız iyi olur benim gebelik şekerim var bende çıkmıştı mesela idrarda sorna düzeldi