Benim de geçen yıl yaş riski 1/400 küsur birşeydi. 32 yaşındaydım. Doktor riskli diye perinatolojiye gönderdi. Orası da kalpte ve beyinde de sorun var deyip amniyosentez ya da nipt test yaptırmam gerektiğini söyledi. Zaten o günkü saatlerce aralıksız ağlamamı asla unutamam…
Sonuç gelene kadar da ömrümden ömür gitti, beklediğim her gün 1 yıl yaşlandım sanki.
Çok şükür yest sonucu sağlıklı çıktı, bebeğim de doğdu, 8 aylık oldu ve gayet sağlıklı.
Darısı başınıza inşallah. Sonuç çıkana kadar da kalbinize inşirah ferahlığı versin Allah 🙏🏻