Evet normal doğum oldu, akşam 10buçukta kasılmalarımla birlikte adet sancıları başladı başta düzensizdi 4-5 dkda bire düşünce hastaneye geldik 7 cm açıklık var dendi. 1 saat sancıdan sonra çatala geçtim. Sancılar beklediğimden kısa çatalsa beklediğimden uzun sürdü. Dikişlerim oldu ama dikişleri ve hele kesiyi hiç hissetmedim uyuşturdular, zaten dikiş esnasında bebeğime bakıyordum ve doğum bittiği için müthiş bi rahatlık vardı.Çok şükür güzel bir doğum oldu emdi kucağımda uyuyor şimdi :)