Kızlar selam bugün tam 12 haftalığım ve dün gece kahverengi akıntım oldu en son 7. Haftalarda yaşayıp bir daha lekelenme görmemiştim ve gecenin bir yarısı panikleyip acile gittim ilk gebeliğim daha önce düşük falan yaşamadım kanamada normal bir anda olsu ilişki sonrası falan değildi doktora da aynı şekilde söyledim her neyse korkulacak birsey olmadığını kanama değilde akıntı olduğunu soyledi şu sebepten oluyordur diye birşey söylemedi ilişkiyi yasakladı ve progestan verdi alttan kullan dedi ama ben o anki can havliyle tamam diyip geçtim gribim ve dehşet öksürüyorum bu yüzden agızdan aldım devam etmeyi düşünmüyorum ama yanlış mı düşünüyorum cunku bebek gayet saglikli burda dedi baya inceledi kendi doktorum bile öyle yapmamıştı parlak kırmızı kanaman olursa gel direk dedi sadece daha önce yine acile gittigimde onlarda parlak kırmızı olursa gel demişti o zaman yerleşme kanamasıydı tabii yani kararsızım Progestan kullanma konusunda benimle paylaşabileceğiniz önerileriniz ve deneyimleriniz var mı ?