Hasrett1 sağlıkla gelsin inşallah canım içini ferah tut bende 7.haftada duymuştum , Bende 6 aylık erken doğum sayesinde bir bebeğimi kaybetmiştim şimdi yüksek tansiyon ve Gebelik zehirlenmesinden hastanedeyiz ve 33 haftaligiz her hangi kötü bir durumda acil sezaryene alinacagim .inşallah Sağlıkla gelsin bebeğim şuan Çok erken 4 hafta daha dayanabilseydik çok iyi olurdu Rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah Evlatlarımızı 🤲🏻🫂