Kızlar çok düzenli 26 güne bir olurum regl 2 gün gecikti 4 senedir bekliyorum uzun zamandır gecikme de yaşamazdım sürekli halsizim ve âdet olcak gibi ağrım var. Normalde umutlanmazdım ama sabah uyandığımdan beri sanki göğsüme iğne batırıyorlar gibi ağrılar giriyor. En son düşük yapmadan önce bu his olmuştu. Test yapmamak için zor tutuyorum kendimi negatif görmek çok etkiliyor beni. Sizce kaç gün beklemem gerek bu belirtiler beni yanıltır mı 😔