Meltem2910
Ben normalde de yüksek bel kullanıyordum, hamilelik için de lc waikiki yüksek belli hamile çamaşırlarından almıştım. Ancak 32. Haftadayım şimdi . Karnım iyice büyüdü. Artık onlarla da rahat edemiyorum. Lastikleri belli bir süre sonra rahatsız etmeye başlıyor.Benim için beli göbek altı kalanlar en rahatı şuan sanırım.