1 Şubatta 3.gün embriyo transferim oldu. 6 Şubatta ovitrelle iğne vuruldum sonra unutup 7 şubatta test yaptım ve pozitif çıktı. Yalancı pozitif verdiğini öğrendim. Gün geçtikçe etkisi azalır diye bekledim 1 gün sonra yaptığım test daha koyu çıktı beta azalması gerekirken arttı diye düşünüyorum böyle birşey yaşayan var mı??
(Güncelleme : HAMİLEYİMM!)

(Güncelleme 09/02/2025 , 12:00 : Beta 55.73)