Arkadaşlar 25+2 hamileyim doktor tahlilimde idrar yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi ama tahlilde hangi değerden anlıyor onu çok ciddi bi sıkıntım yok benim ilac kullanmak istemiyorum açıkçası internette hamilelikte tavsiye edilmiyor yazıyor doktorun verdiği ilac arada idrar yolumda yanma oluyor ama kendimi anlıyorum ayaklarimdn üşüdüğünde oluyor genelde ne yapmalıyım sizce ilac kullanmadan kendiliginden gecermi