Hepinize teşekkür ederim ederim evet stresli bi dönem geçirdim doktora gittim ve bütün ilaçlar risk grubunda çıktığı için asla kullanamazsın dediler ve bu yüzden kalıcı olabilir de dediler hafta içi kulak burun boğaz doktoruna gidicem orada da kulak emarına falan gircem dün normal emara girdim beyinde sıkıntı değil sinirlerde sıkıntı olduğu söylendi