2prens1prenses_ Gün icinde çok hareketli biriyim (Biriydim daha doğrusu) 30.haftaya kadar . şimdi herseyde cok cabuk yoruluyorum dinleniyorum ilaclarida kullaniyorum ama agrilar aynı devam ediyor.
Bebeğin başı asagıda kasıklarımda çok fazla baskı oluyor idrara sık cıkıyorum ,bacak ağrıları da eklenince sıfır enerji