esractn Asyaaaa 14.haftamda benimde bi anda kesildi, Doktora korkarak gittim resmen ama normalmiş gittiğimde bi sıkıntı yoktu çünkü. Suan 17+3 ayni bi belirtim yok 😊 o yuzden korkma canım normaldir insallah
BMA Asyaaaa benimde ilk baslarda oyleydi canim diyodum acaba yokmu😁inan korkuyodum ama şükür 16 17 haftalarda hem haraket etmeye başladı hemde kilo aldim iyice hissetmeye başladım zamanla yani 🤭
Tugba378 Asyaaaa 18+2 deyim hiç belirti yaşamadım. İlk zamanlarda bel ağrısı oldu az başka bişey yok 😊 kişiye bağlı
Ezgiiiiii ☝️☝️☝️ sadece bel agrım ve göğüs agrım var heran adet olacak gibi 12+0 dayım sanirim bebis hareket edince hissedeceğiz
Asyaaaa esractn benimki bi anda kesilmedi hiçç olmadı yani bu zamana kadar hep belirtisiz geçti şükür de insan yinede korkuo🙈
Nurysf İlk gebeligimde belirti yoktu adet günü geçince anladım ve gebeligim boyunca bı zorluk çıkarmadı sdce karnım büyüdü ve hareket hissettim 😅 İkinci tamamen sürpriz oldu hala emzirdiğim icin adet olmamiştım ve belirti de vermedi öğrendiğim de 10 haftalikti 😂 yani kişiden kişiye göre değişir kimisi hiç bilmez kimisi çok ağır geçirir
BMA Asyaaaa aynen canım kusmalarim azaldi şükür ama yinede var en güzeli yokmus gibi olmasi rahatoluyorsun banada şaşırıyorlardı diyolardi hamilr degilsin sanki
hohomoromu Asyaaaa canım benim de oyle 2. Gebelıgım 2sndede hareketlernı hıssedene kadar ne ben anlıyordum ne bir başkası cok sukur iyi gecti ilk zamanlar belırtn olmaması sneı korkutmasın ıcın rahat olsun tamamen yapısal 😊