momy_95 Az önce bileğimi burktum 2 ye katlandı çok sızlıyor , şişti buz bıraktım çok canım sıkıldı ağlıyorum . Bi kaç gün yürüyemem artık yoruldum artık her şeyden kendimi bile taşıyamıyorum artık hiçbir işte yapmak istemiyorum 😔😔😔
bulutsm Geçmiş olsun öncelikle Doktora gittinizmi kırık çatlak vs değil değilmi Tam son haftalarınızdasınız çok çok dikkat edin
momy_95 @bulutsm teşekkür ederim ağrı azaldı üstüne basamıyorum kırık olsa duramazsın diyorlar ya incinmedir diye düşünüyorum belli de olmaz
momy_95 @umrumdadegil morarma yok şimdilik kurşun geçirmez röntgen diye bir şey varmış o varsa girebilirsin dedi doktor . Normal röntgen yasak