gulcicek0 gece takmadım bez, 12’fe kaldırdım tuvalete sonra gece 3 gibi işemiş yatağa az önce yine işemiş. Dün biri 11-01.15 arası kalkan çocuklar gece kuru kalıyormuş uzmandan duymuştum demişti onu deneyeyim dedim ama tabii ki benim çocuk da işe yaramadı daha dün değiştik nevresimleri şimdi yine