Nessee34 Suan rahim kısalması sebebıyle rısklı olsam da inanıyorum kı oglum zamanında gelecek saglıkla kucagıma almak nasıp olsun cok sukur cok bekledık rabbim saglıkla zamanında kucagıma almayı her anneyi bebişine kavusmayı nasıp etsın 🤗
Pembiskizim Nessee34 hayırlısıyla sağlıkla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim isteyen herkese de versin ınsAllah 🌸 benimde 110 gün gözüküyor ama 2. Sezaryen muhtemelen bizimde bi 90-95 gün felan kaldı Allahın izni ile 🤩🌸
Nessee34 Gamze1773 benım de detaylı da sorun cıkmamıstı sonrakı haftalarda agrıyla gıdınce ogrendık umarım sağlıkla kavuşalım inşallah 🙏