- Sezaryeni kaçıncı haftada sağlıkla gerçekleştirdiniz? Tarihini bekledi mi bebis verilen tarihlerden önce mi doğdu?
Normalde ayın 13 üne tarih verildi. 38+6 olacağım. Ama doktorumun ani gelişen sağlık sorunu sebebi ile yok :( Bende illa o olsun diye bir sorun olup olmayacağını sorarak 4 gün daha erteleyebilir miyiz diye 17 şubata çektim. 39+3 olmuş oluyoruz nasip olurda bir hafta daha durursa. Endiseli ve stresliyim. İnsallah doktoruma nasip olur doğumum.