Beşinci haftadan on yedinci haftaya kadar aynı durumu yaşadım, hislerinizi o kadar iyi anlıyorum ki. Bu durumda yapılması gereken her şeyi yapıyorsunuz, ilaçları alıp dinlenmekten başka yapılacak bir şey yok. İçizini ferah tutup, dua edin, bu durumu yaşayan çok kişi var ve insanlar çocuklarını sağlıcakla kucağına alıyor, Allah kalbinize ferahlık versin🤲