3-4 saat önce sancım var diye post açmıştım. Hastaneye gittik biraz açılman ve sancın var dediler. Evin yakınmış eve git güzelce dinlen duşunu al sabah 6′da gel dediler. Ama ne için geleceğimi söylemediler başına gelen var mı? Doğuma mı çağırdılar kontrole mi sordum cevap vermediler sen gel dediler. 37+3 günlüğüz şuan. Felaket bir korku içerisindr kalakaldım.