Ne nişan ne su gelmesi ne sancı hiçbir şey yok. Sancım da yok ara ara gelen düzensizleri saymazsak. Çarşamba günü suni sancı verecekler ya da sezaryen olacak. Bebiş de 3800 olmuş nasıl olacak bilmiyorum. Hiç böyle hayal etmemiştim suyum gelecek sancım olacak vs. bekledikçe şiştikçe şişiyor bebiş 😂 beslenmesi iyiymiş maşallah da ben de bilmiyorum nasıl olacak 😂 acaba havalar soğuk ondan mı gelmiyor 😂