newmomm_ Canım şuan 33 haftaligim 3 gün önce yüksek Tansiyon artı gebelik zehirlenmesi yaşadım tansiyonum 17.10 oldu bir anda Acil sezaryene aliniyordum normal yaptirmiyorlar, şuan şehir Hastanesi’nde gözetim altındayım inşallah düzeliriz ben bu tansiyon için hiç ilaç kullanmamıştım yeni öğrendim sonraki süreç nasıl ilerler bilmiyorum, Ama 1 ay daha sabredebilseydik 37 de zaten sezaryene alinacaktim inşallah Bebeğimde bende en kısa zamanda sagligimiza kavuşuruz şuan çok erken çünkü . Birde burda da yine tansiyon aynı şekilde seyreder yine zehirlenme yaşarsam yine sezaryene alincakmisim. Siz kaç haftaliksiniz