mihraninannesi02 38.haftadayım Salı günü sezaryenle doğumum olacak ama karnımda bebeğim sürekli kasıyor kendini bu sancı belirtisi mi birde arada bir nadiren vajinama bi ağrı giriyor çıkıyor saniyelik
Dilaradenizz0 mihraninannesi02 Salı günü benimde doğumum var aynı haftamız. Dediğiniz şeyler bende de arada oluyor gerçek sancı artarak devam eder