Kutsal_koc Bu mesajı inanın ağlayarak yazıyorum artık çok yoruldum ve yıprandım.dogdugundan beri uykusu beslenmesi zor sorunlu olan bir bebeğim var çok şükür iyi olsun sağlıklı olsun diyorum ama her atak dönemini zirvede yaşıyoruz 4 ile 6. Ay arası çok zordu şimdi de 8 aylık olduk ama psikolojim bozuldu asla gece gündüz uyumuyor sürekli mızmız ağlıyor kafayı yemek üzereyim
Kuzubal Kutsal_koc bizde ayniyiz bir yaşına gircek bu ayın 14unde aynı bir sene oldu cekiorum hep aglior hep hiç uyumuyo hadi birgün yatsın öbür gün yatmasin oda yok 15dk uykuylayiz memede devamlı ömrümden ömür giti hergunum zehir oldu
Kutsal_koc Herkesin bebeği böyle olsa kafayı yer diyorum kesin, doğduğu günden beri normal bir günümuz yok asla 2 3 saat uyuduğunu gündüz 1 2 saat uyuduğunu hatırlamıyorum 10 yıl yaslanmis gibiyim gören taniyamiyor
Kutsal_koc tatlibebegim_ yani bilmiyorum artık ne yapacağımı sasrim çaresizlik.. durmuyor hiç bir şekilde ağlıyor uyumuyor 4.aydan beri zaten çok zorluklar çektik gitmedigimiz doktor da kalmadı ama bir bebek neden uyumaz ki anlamıyorum
Sivassli58 Aslında şükür edecek ne çok şey var ben okurken şöyle bir düşündüm 6 buuck yaşında özel cocugumda uyku problemi var halen geceleri bebek gibi kalkar uyumaz onu fiziğe götürurken otobüste sürekli başım düşerdi uykusuzluktan hiç ağlamaz mesela bı derdi olsa anlatamaz bazen sizin sıkıntı dedikleriniz başkalarının hayali olabiliyor çok şükür evladınız sağlıklı oule günler gelecek bu zorlu süreçleri unutacaksiniz bile ya bir ömür devam etseydi
Kutsal_koc Sivassli58 yaa Allah im size evladimiza sağlık uzun güzel pmurler bersin elbette haşa isyan değil asla çok şükür her halimize. Yanlış anlamayın ama inanın ağlıyorum mesela şuan bel fıtığı var zaten bende ayağımda saatlerdir sallıyorum uyumuyor kucakta durmuyor ağlıyor ve doğduğu günden beri gece araliksiz 2 saat uyuduğunu hatırlamıyorum sürekli ağlayarak uyanma sabah 5 6 da uyanir gündüz uykusu yok 20 30 dk
eren2020nisan Sivassli58 o kadar haklısın ki benim sp oğlum var yürüsün tek başına istiyorum yürütenler yürüyor keşke kolik olan gece gündüz ağlayan bir çocuk olsaydı diyorum ve her zman her halinize şükredin beterin beteri var diye haykırmak istiyorum. Seni en iyi ben anlarım canım
tatlibebegim_ Kutsal_koc doyduğundan emin misin ama bazı bebekler böyle oluyor maalesef yaşına girene kadar benim bebeğimde 9,5 aylık dişleri çıktı mı
Sivassli58 Kutsal_koc Allah yardımcınız olsun sürecin içinde olunca elbet zor geliyor ama geçecek bunlar süreli zamanlar bunu biliyorsunuz en azından zorunuz kolay olsun insallah
Kutsal_koc tatlibebegim_ evet eminim çünkü yaptığım çoğu mamayı bitirmiyor bile dediğim gibi doğduğundan beri böyle ama bazı dönemler pik yapıyor. Hayri diş cikmadi hala zaten 4.aydan beri her doktora gittiğimde dış diyorlar ama çıkmadı yasa girince de farklı sendromlar çıkar
Kutsal_koc eren2020nisan ya lis anlamayın lütfen Rabbim kimseyi evladiyla sağlıkla imtihan etmesin elbette çok zor Allah size kolaylık versin ben asla isyan etmiyorum çok şükür elhamdülillah benimde çocuğumun hamiellikte de sonrasında da böbrekle ilgili sıkıntıları oldu tanı gelir geçer şeyler ama bu mesajı görünce yukarıda da bir anne yazmıştı kötü oldum. Benimde içinde bulunduğum ruh halim bu yazmak paylaşmak istedim sadece böyle yazilmasini istemezdim
Neclam321 @Kutsal_koc rabbim kolaylık versin Evet çok zor bende yaşadım sizi çok iyi anlıyorum kolik bir kız çocuğu büyüttüm ama hepsi geçiyor 1 yaştan sonra herşey düzene giriyor Allah yardımcınız olsun
Kutsal_koc Neclam321 yaa insallah herkes farklı dönemlerde düzelir işte 40nciktin 6 aylık vs ama olmadı bizde umarım 1 yaşından sonda duzelir daha iyi olur
Kutsal_koc Kuzubal yaa Allah yardımcınız olsun sizinde gerçekten bir bebeğin uyumamasi çok zor ama gece de asla uyumutor saat başı ağlıyor :( sağlıklı iyi olsunlar ama zor ists