Humannrle Ben 8+5 gebeyim önceki kaybım var diye doktor bunda hem duphaston hem coraspirin başladı ve şuan duphastonun 3. Kutusuna başladım kullanan arkadaşlar siz ne kadar kullandınız acaba ?
bbestw Humannrle merhaba 24. Haftama kadar duphaston kullandım. 20. Haftamda coraspin başlayıp 32 de enox kan sulandırıcı iğneye geçtik 37+3 gün gebeyim doğumuma 5 gün var 2 gün kala iğneyi bırakacağım
Humannrle bbestw maşallah canım az kalmış sağlıkla kucağına al inşallah o zaman bende korkmama gerek yok duphaston için içmeye devam edeyim
bbestw Humannrle duphastonu kanama alanım olduğu için bebeğin tutunmasına yardımcı olmasına sağlama amaçlı daha 4. Haftamda vermişti doktorum hiç bir zararı yok rahatlıkla kullanın🙏