Merhaba kızlar 12 haftalık ikiz gebeyim.
Daha önce de lekelenme şikayeti ile doktoruma gittim progestan iğne ve fitil kullanıyorum. Bugün uzun bir aradan sonra tekrar lekelenmem oldu acile gittim kanama alanı görülmedi. Bu aylarda başınıza böyle bir durum gelmiş miydi? Oksapar kan sulandırıcı da kullanıyorum bunun da etkisi olabilir mi?