eacr6066 Ankara’da iki farklı üniversite hastanesine gitmiştim 6-7 yıl oldu ikisinden de yıllardır arayacaklar hala aramadılar😂 asla sıra gelmiyor. Kuzenim diş hekimliği öğrencisi o bile kendi üniversitesinde taktıramadı gitti özelde taktırdı. Belki küçük bir şehirdeyseniz bu kadar sürmez ama her türlü birkaç yıl bekleniyor diye biliyorum. Bi de 18 yaş sonrasında devlette de ücretiyle takılıyormuş sanırım ben gittiğim zaman öyle demişlerdi o yüzden yıllarca bekleneceğine özelde yaptırmak daha mantıklı gibi