Elifers ilk gebeliğimde 2 aylıkken başladım bio oil kullanmaya sabah akşam kullandım kaşıntı olursa asla kaşımadim doğum sonrası yirtigim olmadı çok hafif izler oldu belli değildi oda. Şuan ikinci gebeliğim yine aynı şekilde kullanıyorum 22 haftalık oldum şuan bişey yok inşallah ilk gebeliğimdeki gibi olur kaşıntı olursa asla kaşımayın direk bio oil kullanıyorum ben rahatlatıyor.