Ceylantt 31+4 olduk . Benimde son bı depent, terlik alırsam bir yakim daha geceligim kaldı. Kızımın herşeyi hazır sayılır. Son bı hastane çıkış seti kargoda oda gelirse yıkayıp utuleyip çantamı hazirlicam.
Benimki biraz abartı olabilir ama hastane uzak biraz o sepeple tedbirli davranıyorum. Kendime bir şık lohusa takımı. İki tanede gecelik koyucam.
Terlik iki tane emzirme atleti ve sütyeni, yedekli iç çamaşırı, Depent. Dış macunu, diş fırçası. Gecelikleri ne uygun tesettulu olduğum için örtü. Hastaneden çıkarken giyeceğim kıyafet. Sıcak su torbası.
Kızım içinde . Hemşireye verilecek hastane çıkışı, birde şık bir tulum aldım fotoğraf çekimi için. Ekstira ⅔ takım daha koyarım. 3 tane kollu zıbın. 2 tane içlik. 3 tane altına ayaklı pijama. 2 tane ince bir tane kalın baddaniye. Ağız mendili, emziği, her ihtimale karşı biberon. Çıkarken giymesi için kalın bir tulum alıcam yanıma. Evet biraz abartı ama ben normal hatayimdafa böyle tedbirliyim. Hastanenin uzak olması. Birde nasıl bı doğum olucak bilmemek insanı tedbire itiyor 🤭