Ceylantt Kızlar ben 31. Haftaya girdim artık hastane çantası hazırlamaya başlayacam bu hafta sizler neler yapıyorunuz hazırlıklarınız ne alemde? Olmazsa olmaz mutlaka koy çantana dediğiniz neler var?
ertonunannesi23 Ceylantt bende burada yerimi bekleyim🥲 şuan 27+5 bebek 2 hafta önden gidiyor doktorum 20 nisan 6 Mayıs arası bekle dedi🥲💖
Annemmmm1 Ceylantt bizde bugün tam 31 haftalık olduk😍 bende henüz hazırlamadım kıyafetleri yıkadım sadece
Mercan0652 Ceylantt benim de 30+1 bebisimin kıyafetlerini yıkadım sadece ama valiz daha hazirlamadim eksikler var. Sutyen atlet terlik göğüs pedi süt sağma makinesi falan filan ayy gec mi kaldikk k yoksa 😅
ertonunannesi23 Ceylantt ben hem atlet hem sütyen alacağım kullanan o kadar kişi var ki ve çok rahatlar
Senm_sahn Ceylantt emzirme sütyeni kesin al ben de alıcam atlet de 1 tane al yanına ne olur ne olmaz yarın 32 olucam bende hazırlık bu hafta içi baslıcak 🙏🏻
Tuvba01 Ceylantt ben ne olur ne olmaz diye alıp koyuyorum Çantam hazır vaziyette bikac eksiği kaldı sadece
Hmdylvc Ceylantt ben emzirme sütyeni ile hiç rahat edememiştim. İlk gün sinirim çıkmıştı 🙈🙈 gümüş kapak kullanmayacaksaniz. Göğüs pedi mutlaka bulunsun yanınızda. Sütünüz aktığında rahatsız olabilirsiniz. Ben de 30+2 deyim daha hiç çanta hazırlandım. 2. Bebek olmasının rahatlığı var heralde üzerimde 🙈🙈
Ceylantt ertonunannesi23 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏 benim doktorum henüz tarih söylemiyor son adet tarihine göre 14 Nisan yazıyor ama bakalım 🤭
Liimon zeyzey0142 aynen öyle 29 benim de. Lohusa pijaması lazım ama kaç kilo olucam hangi beden alacağımı bilmiyorum. Alan var mı?
Ceylantt zeyzey0142 benimde eksiklerim var o yüzden yıkamadım da kıyafetleri herşeyi alayım yıkayıp koyayım diye düşündüm
Hsny_6 Ben de 31 haftalığım, henüz çantam hazır değil. Alışverişlere yeni başladım. Tecrübeli anneler yazarsa ben de fikir alacağım ☺️ sağlıkla mutlulukla kucağımıza alalım bebeklerimizi inşallah
Hsny_6 Liimon ben pijama takımlarımı bir beden büyük aldım normal bedenimde xl giyiyorum 2xl aldım bol rahat olur diye düşündüm
Ceylantt Liimon ben 47 kiloyla hamile kaldım en son 54 kiloydum M beden aldım efil efil oldu sıkı da değil çok bol da olmadı yani. En küçük beden M idi yoksa S alırdım 🥲
Senm_sahn Hsny_6 Almadım kı 😂😂alıcam bu hafta ıns ıc camasır eksıgı kaldı sadece de benm göğüslerim oyle büyümedi yanı bılmıyorum 1 beden büyük mü alır ederım kararsızım
yadeee Bende 30. Haftadayım önümüzdeki hafta içi çantayı hazırlayacağım inşallah kıyafetleri hazır yıkanıp ütülecek bebişin ❤️❤️