izel_ İyi akşamlar kimyasal gebelikten sonra 3 ay gebe kalınmaması gerekiyor dedi doktor aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba
prensesannesi-01 izel_ kimyasal gebelikte korunma olmaz cnm kimyasal demek bebeğin oluşmaması tytunamamasi demek ben yaşadım ondan biliyorum cnm
Esragediz izel_ bana da 2 ay dinlen demişti doktor ben kanamam bittikten sonra ki ay reglm aksar mi diye 1 ay dinlendim sadece sonraki ay tekrar değerlendirdim dün betam 1580di Allah hakkınizda hayırlısını versin 🌸