Dün adet olmam gerekiyordu olmadım bu saat oldu akıntım var arada karnıma ağrı giriyor adet olacakmışım gibi. Bu ay klomen kullandım ondan mı acaba diyorum doktorumm da bir kaç gün daha bekle gel dedi. Bugün meraktan test yaptım silik çizgi çıktı gebelik testi burdan baktığımda yalancı pozitif veriyor yorumlarını gördüm attım direkt markası nimo gebelik testiydi prodoctor yoktu. Neden böyle oldum anlamadım..