Haticebaysalll Ben 17 aylik hamileyim bebegimi kasıklarimda hissediyorum karnimda hissetmiyorum sizce normalmi sabaha karşı ve öğlen daha çok hissediyorum
GoncaKeskin Haticebaysalll evet bende kasıkta hissediyorum hatta bende korktm doktora sordm aşagıda mı dedim yok dedi orda olması lazımmış 20 haftada az yukarı çıkıcak dedi bende 17+3dm doktora gttgmde
Muhammedamine Haticebaysalll 17 haftalık gebelikte bebeğinizi hissediyor olmanız bile yeterli çoğu gebe o haftafa hissetmiyor bile bebek hareketleri 25. Haftadan sonra göbek deliğinin üstlerinde hissediliyor
Krispiim16 Haticebaysalll yaklaşık 22 haftalığım hayla kasıklarımda canım güçlü ama kasıkta yani oyuzden korkma normal
Haticebaysalll Muhammedamine kucuk bisey dokunuyo gibi olmuştu korkmuştum ilk hissettiginde sonradan anladim bana da dediler 25 haftalikken hissedersin diye
BurcuKurtSorgu Haticebaysalll kız bebek kasıkta ilk hissedilirmiş ya...inanmam böyle şeylere ama merak ettim; kız mı? 😂
Kelebegimmm Haticebaysalll in şa Allah alınmamışsındır😌mevzuya uzak olunca yalnışı buldummu yazmadan geçmeyeyim dedim😁
031965 20lerden sonra çıkıyo yukarı herkeste farklı bi de 23-24. Haftada göbeğimin oralarda hissettim bebeğimi 29dayım bir haftadır filan göbek deliği üstüne yetişti. Zamanı var yani 17. Haftada hissetmiyordum bile bebişimi 😄