Kubrabsyg canım son haftalara doğru aslında kilo alımı daha yavaşlıyormuş diye okumuştum, benim bebiş de 32ye kadar haftasını takip ediyordu sonrasında bi 10 gün kadar geriden gelmeye başladı, şu an 37+5im haftaya cumartesi doğum var inşallah ama şu an benimki de 2600, doktor korkulacak bi şey yok biraz minyon bi bebek ama keyfi gayet yerinde dedi
Sağlıklı oldukları sürece kiloyu emdikçe alırlar inşallah sıkma canını💕