De25 Kızlar kızım 2 yaşında ve bir anda çişini yapamaz oldu yapamıyor bildiğiniz çişi geldiğinde ağlıyor kendini yerlere atıyor belliki.agiriyor yaniyor anlıyorum ama elimden bisey gelmiyor sabah 8 den öğle 3 e kadar yapamadı çişin doktora götürdüm oda ıslah idrar tahlili istiyor yok yani 1 damla bile yapamıyor ben ne yapayım zaten hamileyim canım burnumda ağlaması beni mahvediyor çok canı acıyor yardım edin
Oguzela De25 bizde kanda çıkmıştı hastanede 3 gün yattık enfeksiyon varsa eğer hastanede kalmadan iyileşmez çok geçmiş olsun inşallah
BelisMelis41 De25 benm kızımda cok idrar enfeksyonu yasadı hatta bız bu sebepten kaç kez hastanede yattık. Sabahları kuru dutu kaynatıp ıcırın birde hülya kayhan nioili yapı damlasını kullandm 1 damla ıc camasırına doktum yada bezıne artık ne kullanıyorsa bıraz havalandırıp o sekılde giydirin tenine degmemesıne dkkt edın allah sıfalar versın ınsallah..
mmihri De25 eğer idrar yolu enfeksiyonuysa antibiyotiksiz çok zor 😞 bol bol su içirseniz yapması için en azından tahlil olabilmesi için
miroscumm De25 yıllarca enfeksiyonla mücadele etmiş biri olarak enfeksiyonun en etkili ilacı su. Suyu o kadar bol içmesi lazım ki su içtikçe idrara çikacak idrara çıktıkça sızı azalacak. Ama bu demek değil ki enfeksiyonu tamamen tedavi eder kesinlikle antibiyotik tedavisi lazım. Birde bebeğinizin özel bölgesini mutlaka havalandırın yıkayıp veya sildikten sonra kurulayın çok hafif sirke katılmış su ile yıkayabilir veya silebilirsiniz altının hep temiz ve kuru olması lazım. Yiyorsa bol bol maydanoz yedirin enfeksiyonu söker ama dediğim gibi antibiyotik şart oluyor 🥲
De25 Oguzela bilmiyorum ki iste ıslah idrar vereceksiniz dedi durdu baktım yok 3 saat kaldim hamileyim dayanamadım.aldim eev geldim
miroscumm De25 canım tahlil içinde bir tavsiye vereyim ben kızımdan asla poşetle alamıyorum once bol su icirip bezini ters takıyorum yani dışta olacak kısım iç tarafta kalacak şekilde tetikte bekliyorum kızım çişini yapar yapmaz ki anlıyorsunuz çünkü taşıyor ( halı olmasın yerde ) hemen dikkatlice bezi cıkarıp içinde ki idrarı dökmeden şırınga ile çekiyorum bunu yaparken iki kişi olsa daha iyi olur mesela eşiniz bezi tutarken siz şırıngayla çekin sonra şırıngadan tüpe aktarıyorum böyle anlatınca zor gibi geliyor ama çok basit aslında benim kızım asla pöşet yapıştırmıyor cunku
Tugceelanaz De25 Benim kızımdada çok oluyor malesef Niolın yağ kullanıyorum iç çamaşırına ve pamuklu iç çamasırı. 3 yaşında ki kızımında bezine damlatıyorum2-3 damla Geçmiş olsun antibiotık kullanmadan geçmez baya ilerlemiş anladığım kadarıyla