Kızlar merhaba adetime 1,2 gün var . Ovülasyon testim neden hep pozitif ?
Fotoğraf atarmısın
B-33 buradan bir türlü yapamadım ilk defa giriyorum buraya
12345 canım sol üstte üç çizgi varya oraya tıkla resim yükle var ordan yükleyeblirsin