Balbebek012 Plakkafa_ 4.aydan sonra doktora sorarak kucakta oturtmaya başladım sonra ama koltuğa oturtmaya (destekli) 6.aydan sonra kısa kısa başladom 5 dk gibi
Esum48 Plakkafa_ 5.yda baslasaymisim keske dediler de dinlemedim. Bebegim 6 aylik hala tam anlamiyla oturamiyor devriliyor 😀
Plakkafa_ Balbebek012 5. Ayını doldurdu kızım kısa kısa kucakta oturtuyorum merak ettim bişe olurmu diye teşekkür ederim 🙏🏼
Balbebek012 Plakkafa_ doktor kontrolünde yaptım ben her şeyi sizde doktora dnışabilirsiniz ama 5.ayda kucakta destekli oturabilir siniz tabi bence bir sorun olmaz
Plakkafa_ Balbebek012 deletedmom43191 Valla başladım bende oturtmaya zaten 1 ay sonra ek gıdaya başlıcak onun için oturuyor olması lazım fikirlerinizi almak istedim çok teşekkür ederim 🫶🏼
Balbebek012 Esum48 6 aylıkken öyle olması normal her bebeğin gelişimi farklıdır bazı bebekler 9.ayda filan oturuyor
deletedmom43191 Plakkafa_ 🥰🥰 yavaş yavaş alışması lazım tabiki ama birden uzun oturtma hergun kucağında 2 dk 3 dk 5 dk öyle öyle artirarak oturtmaya alıştır