Sszer Merhaba kızlar malum ağır işler çok yapamıyoruz artık pratik kullanışlı hemde kaliteli bir dikey süpürge arayışındayım aklıma philips yatıyor kullanan memnun kalan var mı yada sizlerin başka kullandığı markalar var mı önerilere açığım
Merve-Beyto Sszer bende fakirin var annemde arnica nın. Benimki bükülen cinsten koltuk altı için filan aldım hamile kalınca. Ama anneminkini daha çok beğendim. Sanki çekimi daha kuvvetli. Ama benimkinin avantajıda koltuk altlarına baza altına eğilmiyorum
Smyye1B Sszer Ben Grundig 5030 modelini kullanıyorum çok memnunum ek olarak mop’u da var günlük kullanım için ideal bazen Vileda yapamagim zamanlarda mopla hemen açıkta kalan yerleri hem silip hem süpürüyorum😇
kubra16_ Fatmafiliz ben de Grundig aldım daha yeni memnunum şimdilik hangi serisi sizinki benim vcp 3930
Ftmnnr Sunshinez ay evet Dyson bı başka ya onu evime alınca resmen eski supurgem girgirmis yani onu anladım
tanhc Sszer ben dyson v8 kullanıyorum hem ekonomik hem iş görüyor hoşuma gitti. sadece ben mi güçsüzüm anlamadım ama hafif diyorlardı çok ağır değil ama yine zorlanıyorum tutarken ahshsh ama öneririm kesinlikle
Ftmnnr tanhc kesinlikle bendede bundan vsr super bişi yapandan Allah razı olsun hamileliğimi çok kolaylaştırdı