minikoglum ilk günlerde öyle oluyor bebek emdikçe süt çoğalıyor ve beyaz renge dönüşüyor bebeğin yanında olmadığı için ememiyor ve henüz çoğalmadı sütün endişe etme benimde öyle oldu bebeğim 4 gün emmedi hep sarıydı sütüm bu süte kolostrum deniyor halk ağzında ağız sütü ve bebeğin ilk aşısı değerinde moralini bozma bir kaç güne normale döner inşallah bebeğine de tez zamanda sağlıcakla kavuşursun insallah❤