Kızlar selam. Ben 30 haftalık hamileyim. 5.haftada tiroit sıkıntısı çıktı o yüzden her ay gidip kan veriyorum ve ilaç kullanıyorum. Fakat dahiliyeye devlet hastanesine gittiğim için her gittiğimde farklı bir doktora girmek zorunda kalıyorum. Kan sayımı normal çıkmasına rağmen Benexol diye bir b12 yazdı doktor. Fakat prospektüsü okuduğumda hamileler ve emzirenler kullanamaz yazıyor, tedirgin oldum açıkçası. Doktoru arayıp ulaşma şansım da yok. İçim rahat değil içemiyorum ilacı ya 😒 içen varsa yazabilir mi rica etsem bi nebze içim rahatlasa?